تور مجازی و پانوراما : نمای 360

معرفی نمای 360 و تور مجازی

تور مجازی چیست؟

عبارت "تور مجازی" به مجموعه ای از فایل های صوتی، تصویری، پانوراما و ویدئویی اطلاق می شود که امکان آشنایی با یک محیط را بدون حضور فیزیکی در آن فراهم می کند. هدف از ایجاد تورهای مجازی از بین بردن محدودیت های مکانی و زمانی است. به عنوان مثال می توان از نمایشگاهی که در کشور یا زمان دیگری برگزار شده است و امکان حضور در آن وجود نداشته دیدن کرد و یا پیش از حضور در یک مکان تفریحی یا توریستی، با آن مکان و امکانات موجود در آن جهت استفاده بهینه از امکانات، آشنا شد.

 


ویژگی های یک تور مجازی خوب

در اجرای تورهای مجازی اهداف مختلفی دنبال می شود. به عنوان مثال اگر یک تور مجازی برای معرفی یک مکان تفریحی، یا یک رستوران یا هتل اجرا شود، با استفاده از ابزارهای ویرایش تصویر، جذابیت های بصری محیط برجسته تر می شود. در طراحی تور مجازی برای فضاهای آموزشی، تجاری، منازل و ... از آنجا که تور مجازی با هدف آشنایی با امکانات فیزیکی و واقعی اجرا می شود، از حداقل ویرایش تصویری استفاده می شود تا فضاهای موجود به شکل حقیق آن ارائه شوند. همچنین با در نظر داشتن موارد فنی مانند محدودیت سرعت اینترنت، تعداد نماهای پانوراما و ... سعی می شود تا حد امکان تور مجازی تولید شده به بهترین شکل ممکن نمایاننده‏ی فضای فیزیکی باشد.

مراکزی که از تور مجازی استفاده می کنند

مدارس، مراکز فرهنگی و آموزشی، مراکز ورزشی، هتل ها، رستوران ها، فروشگاه های معتبر و دارای فضای مناسب، کارخانجات، کارگاه های تولیدی و ... کلاً هر فضای فیزیکی که دیده شدن آن توسط مخاطبین، به ایجاد ارتباط بین مخاطب و شما کمک کند به یک تورمجازی نیاز دارد.

 

شما در حال حاضر در  حال مشاهده وب سایت ویژه ارائه نمونه کار های نمای 360 هستید. مشاهده وب سایت اصلی نمای 360 : 

www.360view.ir

تماس با نمای 360

 

تلفن : 44420434 

مرکز تماس  : 47621020

فکس : 47621021

پست الکترونیک : ایمیل نمای 360

امور مشتریان، بازاریابی و فروش : ایمیل نمای 360 - امور مشتریان و بازاریابی

نشانی : تهران، جنت آباد جنوبی، بالاتر از میدان چهارباغ، جنب کوچه پارک، شماره 167 (ساختمان بانک ملی)، طبقه سوم، واحد 12

 

 نشانی و کروکی نمای 360 - پتانوراما و تور مجازی

نشانی و کروکی نمای 360 - پتانوراما و تور مجازی

نشانی و کروکی نمای 360 - پتانوراما و تور مجازی

 

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 40


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای54-آ

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 39


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای54ب

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 38


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای56

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 37


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای57

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 36


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای57

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 35


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای58

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 34


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای15-آ

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 33


ساعت

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه،حمام،سوناواستخر (تهران - مرداد ماه 1392)

پیام جناب آقای اکبرپور

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران

پیشرفت در تجهیزات و لوازم آشپزخانه و حمام بی‏تردید زندگی امروزی بشر را نسبت به اجداد و نیکان خود بسیار آسان‏تر نموده است . رشد جمعیتی و سهم بالای جمعیت جوان در ایران باعث شده که بازار محصولات وابسته به صنایع آشپزخانه، حمام، سونا و استخر در کشور بسیار پر رونق باشد.بالا رفتن سطح تقاضا و انتظار مصرف کنندگان چه از نظر کیفیت و چه از نظر لحاظ کمیت مصرف،زمینه ساز افزایش رونده تولید و ارتقاء کیفی تولیدات داخلی و همچنین رقابت با کالا های خارجی می باشد.

البته این مسأله بسیار حائز اهمیت است که واحدهای تولیدی می بایست در کناره فعالیت هایی که برای بالابردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تمام شده تولیدات خود انجام می دهند،به برندسازی و تبلیغات گسترده و معرفی محصولات خود نیز روی آورند.استفاده از فناوری های روز،نوسازی تکنولوژی های مورد استفاده و افزایش قدرت بازاریابی می تواند تأثیربه سازیی در رشده این صنعت داشته باشد .بی شک دست یابی به این مهم بدونه پشتکارواستفاده از آخرین دست آورد های نوین امکان پذیر نمی باشد.

پیشرفت و بهبود کیفی و کمی در روند تولید داخلی این محصولات که پس از انقلاب اسلامی سیر صعودی در پیش گرفته بود،ضرورت برخورداری این گروه از کالاها را از یک نمایشگاه تخصصی سالیانه اجتناب ناپذیر می نماید.

برخی از اهداف یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپز خانه، حمام، سونا و استخر عبارتند از معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه تولید،بازرگانی و خدمات مربوط به صنایع آشپزخانه های صنعتی و صحرایی،تجهیزات و لوازم حمام،سونا،استخرهای خانگی و ورزشگاهی و صنایع و ملزومات جانبی آنها به عموم مردم،مسئولین و رسانه ها،ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترغیب افراد یا واحدهای سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیتهای موجود و ایجاد زمینه‏های اشتغال‏زایی و کار آفرینی در صنایع موضوع نمایشگاه،آشنایی دست اندر کاران با محصولات،نوآوریهاو ظرفیتهای موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی،ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی در جهت ارتقاء کیفیت تولید،ایجاد ارتباط مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به منظور آشنایی بهتر با نیازهای بازار مصرف،ارتقاء رویکرد صادرات محصول به سایر کشورها،تبادل فکر،فناوری و محصول میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و ایجاد ارتباط تجاری میان آنها،شناسایی واحد های برتر در زمینه تولید،صادرات،بازرگانی و خدمات می باشد.

شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده است با فراهم کردن امکانات مورد نیاز برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه،حمام،سونا و استخر گام مؤثری در زمینه پیش برد اهداف در نظر گرفته جهت رونق بازار داخلی بردارد.

 

 

مشخصات شرکت های شرکت کننده در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر :

آناهیتا کلار(با مدیریت آقای علی حاتمی)

Taizhou Zhonghao Machne Co. Ltd

Zejiang Mingdi Ceramic Cartridge Co. Ltd

فناوری بنای ساختمان آرمه(با مدیریت آقای مهندس آرش داود زاده)

زیبا چوپ آسیا (با مدیریت آقای آریو بارقه)

LG Hausys

جهان پویای نوین(با مدیریت آقای سید علی شریعت - مهدی سلماسی)

رویال گرانیت تبریز(با مدیریت آقای سرخوش تجددفر)

تک طراحان(با مدیریت آقای مجیدرضا محمدنژاد)

آسیا نگار گلسار (با مدیریت آقای حمید بهره مند)

صنایع چوبی پارس کابین خرم(با مدیریت آقای ابوالفضل خرمی)

تولیدی صنعتی پارسیان (با مدیریت آقای مرتضی فتح اللهی)

جهان نما

نیکا (با مدیریت آقای محمد شوشتری)

کیا رضا(با مدیریت آقای رضا قاسمی)

خدمات مهندسی استیل ایران(با مدیریت آقای نادر عظیمی تبریزی)

خانه مهر ماندگار شریف (با مدیریت آقای محمد صادقی)

Guangdong Xiangji Electrical Appliance Co. Ltd

Yuhan Zhongxing Plumbing Co. Ltd

Yuyao Garon Sanitary Ware Hose Factory

Guangdong Atlan Electronic Appliance Manufacture Co. Ltd

Foshan Gaoming Yuehua Sanitary Ware Co. Ltd

Fenghua Jingdun Sanitary Ware Co. Ltd

Zhejiang Chaoling China Ware Valve Co. Ltd

مهندسین مشاور و تحقیقات بهین آب زنده رود (با مدیریت آقای سعید سامانی مجد)

رنگین آلومینیوم پاسارگاد (با مدیریت آقای امیر کوروش ضرابی)

کانون آگهی تبلیغاتی گل گندم نماد (مسکن روز) (با مدیریت آقای امید اصلاحی)

صنایع چوبی چوبین (با مدیریت آقای مجید رستم)

ایده آل تن آسا (با مدیریت آقای مجتبی علیجانی)

زرین آب (با مدیریت آقای فرامرز گشایشی)

آسیا نگار افزار (با مدیریت آقای مهدی اسماعیلی)

پیشرو تک پارسیان (با مدیریت آقای مجید سیف)

الماس بلورین ایرانیان (با مدیریت آقای محمد گندمی)

پرشیا پارمیس (با مدیریت آقای مهدی صادقی)

آرامش دکور (با مدیریت آقای بیژن شجاعی)

ایفاسرام یزد

فورتین (با مدیریت آقای محمد علی چرخچی)

مطبخ آرا (با مدیریت آقای عاطف جنود)

آکارا طوس (با مدیریت آقای حمید طوسی)

دیاکو (با مدیریت خانم راحله دیانتی)

ژست (با مدیریت آقای امیر کاظمی کسبی)

گروه صنعتی ناب استیل (با مدیریت آقای علیرضا محمدی دانیالی)

شرکت تولیدی صنعتی کلار پویا (با مدیریت آقای حسین صدوقی نورآبادی)

ویژه نوین هیمان (با مدیریت آقای جواد آزاد)

لوازم خانگی مس (هود مس) (با مدیریت آقای غلامرضا عظیمی)

صنایع توسعه ساختمان آروشا (با مدیریت آقای صادق قره داغی)

ایگر تجارت بین الملل (با مدیریت آقای مهرزاد مختاری)

فرانتا (با مدیریت آقای مهدی زاهدی)

بیمکث (ستاره طلایی صنعت) (با مدیریت آقای مهدی زاهدی)

کارخانه تولید وان و جکوزی داتیس (با مدیریت آقای علی اکبر روح آبادی)

مراکزی که در سطح کشور در آنها نمایشگاه برگزار می شود :

نمایشگاه بین المللی مهاباد (استان آذربایجان غربی)

نمایشگاه بین المللی ارومیه (استان آذربایجان غربی)

نمایشگاه بین المللی تبریز (استان آذربایجان شرقی)

نمایشگاه بین المللی اردبیل (استان اردبیل)

نمایشگاه بین المللی اصفهان (استان اصفهان)

نمایشگاه بین المللی ایلام (استان ایلام)

نمایشگاه بین المللی بوشهر (استان بوشهر)

نمایشگاه سالن حجاب (استان تهران)

نمایشگاه همایشهای برج میلاد (استان تهران)

شرکت سهامی نمایشگاه های ایران (استان تهران)

نمایشگاه کرج (استان البرز)

نمایشگاه بین المللی تهران (استان تهران)

نمایشگاه هتل المپیک (استان تهران)

نمایشگاه بین المللی چارمحال وبختیاری (استان چارمحال وبختیاری)

نمایشگاه بین المللی خراسان جنوبی (استان خراسان جنوبی)

نمایشگاه بین المللی مشهد (استان خراسان رضوی)

نمایشگاه بین المللی خوزستان (استان خوزستان)

نمایشگاه دزفول (استان خوزستان)

نمایشگاه بین المللی کسپین (استان زنجان)

نمایشگاه بین المللی چابهار (استان سیستان و بلوچستان)

نمایشگاه بین المللی زاهدان (استان سیستان و بلوچستان)

نمایشگاه فارس (استان فارس)

نمایشگاه بین المللی قزوین (استان قزوین)

نمایشگاه بین المللی قم (استان قم)

نمایشگاه بین المللی کرمان (استان کرمان)

نمایشگاه بین المللی کرمانشاه (استان کرمانشاه)

نمایشگاه بین المللی گیلان (استان گیلان)

نمایشگاه بین المللی لرستان (استان لرستان)

نمایشگاه بین المللی مازندران (استان مازندران)

نمایشگاه بین المللی مرکزی-اراک (استان مرکزی)

نمایشگاه بین المللی همدان (استان همدان)

نمایشگاه بین المللی کهکیلویه و بویر احمد (استان کهکیلویه و بویر احمد)

نمایشگاه بین المللی کیش (استان کیش)

تور مجازی چیست و مزایای آن کدامند؟

از جمله مشکلات رسانه های تبلیغاتی، به نمایش گذاشتن توانمندیها و قابلیت های منحصر به فرد شرکت ها، کارخانه ها و مکانهای خاص است. با استفاده از تکنولوژی تورمجازی می توان این فرصت را در اختیار استفاده کنندگان در سراسر دنیا قرار داد که از امکانات محیط شما بازدید مجازی به عمل آورده و در جهت تکمیل سطح آگاهی خود اطلاعات دریافت کنند.

بازدید مجازی (Virtual Tour) به بسته ای نرم افزاری شامل مجموعه ای از تصاویر، فایل های ویدئویی، تصاویر پانوراما (تصویری که از یک نقطه تمام یا بخشی از افق را پوشش می دهد)، فایل های صوتی، اطلاعات متنی و ... اطلاق می گردد که امکان آشنایی بیننده را با یک محیط و یا یک شی به صورت مجازی و بدون حضور فیزیکی فراهم می نماید.

هدف از ارائه بازدید مجازی از بین بردن محدودیت های زمانی و مکانی است. به طور مثال با استفاده از بازدید مجازی می توان در یک بنای تاریخی پس از ویران شدن آن به گشت و گذار پرداخت و یا از نمایشگاهی که در کشوری دیگر و در زمان گذشته برگزار شده است دیدن نمود.

ویژگی های بازدید مجازیa

1- تعاملی بودن (Interactivity)

مهمترین ویژگی بازدید مجازی را باید تعاملی بودن آن ها دانست. این ویژگی توانایی انتقال حداکثر اطلاعات را در کمترین زمان برای کاربر ممکن می سازد. در این حالت کاربر قادر به کنترل روند انتقال اطلاعات بوده و در موارد لازم امکان تمرکز بر موضوعات مورد نظر و عبور از موارد دیگر را خواهد داشت. قابلیتی که از طریق فیلم برداری قابل حصول نیست.

تأمین این توانایی از طریق ساختار چند لایه یک بازدید مجازی امکان پذیر می شود، بدین معنا که در یک طراحی مناسب اطلاعات در لایه های چندگانه طراحی می شوند و کاربر بسته به نیاز خود در هر بخش می تواند به سطح عمیق تر اطلاعات دسترسی یافته و بر بخش های خاص متمرکز شود.

به عبارت دیگر محدودیتی برای انتقال اطلاعات به کاربر وجود ندارد. این مهم نیز به هیچ وجه با استفاده از رسانه های اطلاعاتی متداول نظیر فیلم قابل دستیابی نیست.

2- تنوع رسانه های قابل استفاده

هیچ محدودیتی برای استفاده از انواع رسانه های دیداری و شنیداری در یک بازدید مجازی وجود ندارد، ضمن آن که امکان ارتباط بین این رسانه ها به صورت تعامل با دیگر بخش ها وجود دارد. از جمله این رسانه ها می توان به عکس، پانوراما، فیلم، انیمیشن، جسم سه بعدی، موسیقی، گفتار متن و نوشتار اشاره کرد.

3- قابلیت به روزآوری

امکان به روز آوری یک بازدید مجازی به علت ساختار نرم افزاری آن به سرعت امکان پذیر است. این قابلیت تضمین کننده پویایی یک محصول است.

4- امکان استفاده در شبکه جهانی (Internet)

اهمیت حضور در شبکه جهانی اکنون به عنوان یک ضرورت برای همه دست اندرکاران روابط عمومی محرز گشته است، از این رو بسیاری از برنامه های بازدیدمجازی را می توان یافت که برای جلب مخاطبین خود بر روی شبکه جهانی قرار گرفته اند.

(منبع متن های فوق : وب سایت رسمی شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران و وب سایت ریتون نت، وب سایت نمای 360 تولید کننده تور مجازی و ارائه دهنده خدمات عکاسی پانوراما)

مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 32


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای15-ب

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای31


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای16

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 30


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای17

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

 مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه

 






تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر - نمای 29


ساعت

تصاویر پانوراما-نمایشگاه بین المللی حمام وسونا-نمای18

تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر (سالن 38 - مرداد ماه 1392) توسط نمای 360 انجام شد. این تور مجازی که دارای 58 فریم است، در دو شکل تور مجازی با تصاویر عریض (بدون کف و سقف سالن و با کیفیت بالا و امکان Zoom زیاد) و تور مجازی 360 درجه (تصاویر 360 در 360 با امکان مشاهده تمام فضا شامل کف و سقف) اجرا شد. 

جهت مشاهده وب سایت ویژه تور مجازی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر که به صورت اختصاصی برای این نمایشگاه خاص تهیه شده است به این نشانی مراجعه نمایید : 

وب سایت شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران : www.iranfair.com

مشاهده تور مجازی به شکل تمام صفحه






سایر صفحات : 123456789...

پیوند ها